Blogger Layouts

~The Princess Stories ~

K A N K U J A D I K A N K A U K E N A N G A N Y A N G T E R I N D A H D A L A M H I D U P K U


About Me

My photo
Ampang + Sg Penchala, Damansara, Kuala Lumpur Di Hatiku, Malaysia
~ aku yg slumber ~aku sayang Yanz! ~aku adalah seorang pelajar ~aku adalah Aku! ~hahahah ...

Monday, January 3, 2011

Hanyut .....

Harus bagaimana lagi Dan terus begini
Dengarkan aku Lihat ke mataku 
Cukup sudah kau menghukum Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila Kau kan diam seribu bahasa

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku 
Saat mata terbukaKamulah yang pertama
Tak mampu akuBayangkan Hidup tanpa dirimu


Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedariSegala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka Dan memang selalu
Aku bersalahSelalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan muDan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nantiBila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi Yang ku ada hanya kamu saja

No comments:

Post a Comment