Blogger Layouts

~The Princess Stories ~

K A N K U J A D I K A N K A U K E N A N G A N Y A N G T E R I N D A H D A L A M H I D U P K U


About Me

My photo
Ampang + Sg Penchala, Damansara, Kuala Lumpur Di Hatiku, Malaysia
~ aku yg slumber ~aku sayang Yanz! ~aku adalah seorang pelajar ~aku adalah Aku! ~hahahah ...

Saturday, February 19, 2011

Selamat Tinggal Kawanku

Selamat tinggal kawanku..Tak mudah aku pergi ..
Bila wajah mu sentiasa di hati ini

Ok..dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat..
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat.. Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni.. Tapi semua nya hilang stelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni ... Kini kian mendung, ia tinggal satu memori
Jangan, jangan lepaskan genggaman ku ini ... Hidupku hanya bermakna jika kau disini
Mana janji, mana erti.. Kenapa gembira ki kini menjadi sepi
Musnah segala yang ku impikan.. Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan... Kau tetap pergi apakan daya

Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya

Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku harus melepaskan mu baby
Selamat tinggal

Selamat tinggal kawanku.. Tak mudah aku pergi ..
Bila wajah mu sentiasa di hati ini

Tiada ertinya kau tinggal kan ku
Sedangkan telah lama aku mangasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Saying bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu disisi
Hanya kau seorang yang pernah ku kasihi
Jangan pergi. Jangan pergi..Kenapa semua ini…
Kenapa semua ini… Mengapa  semua ini…
Jika aku yang kau cinta kenapa semua ini
(Kenapa semua jadi begini,kenapa)

Jangan pergi, jangan pergi
Jangan tinggal kan aku begini(usah pergi)
Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi (jangan biar kan aku menderita)
Bila wajahmu sentiasa di hati ini(aku sentiasa di dalam dada mu sayang)
Walau ku pergi saying ku(usah pergi) ..Dalam jiwa ku ini
Kau cinta ku yang kekal
Selamat tinggal

Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi (jangan biar kan aku menderita)
Bila wajahmu sentiasa di hati ini(aku sentiasa di dalam dada mu sayang)
Walau ku pergi sayang ku(usah pergi)
Dalam jiwa ku ini
Kau cinta ku yang kekal
Selamat tinggal








No comments:

Post a Comment