Blogger Layouts

~The Princess Stories ~

K A N K U J A D I K A N K A U K E N A N G A N Y A N G T E R I N D A H D A L A M H I D U P K U


About Me

My photo
Ampang + Sg Penchala, Damansara, Kuala Lumpur Di Hatiku, Malaysia
~ aku yg slumber ~aku sayang Yanz! ~aku adalah seorang pelajar ~aku adalah Aku! ~hahahah ...

Saturday, April 9, 2011

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


  cinta itu ibarat kentut 
kalau disimpan gelisah 
kalau diluah malu...

    
cinta... 

ianya diibaratkan sprti rame2 
kadang2 dye dtg... 
dan dye juga blh prgi ble2 
ble ianye dah pergi 
jng ditangisi lgy k....


    cinta itu buta, 
cinta itu menyakitkan, 
cinta itu menyayatkan, 
cinta itu buat kita leka, 
cinta juga kadang2 merosakkan kita.. 
jagalah cinta kalau kita dapat cinta sejati..


     merindunya apabila dia tiada disisi, 
mgharapkan berita drinya apabila berjauhan. 

Kelap-kelip bintang seribu 
Indah menawan di tengah malam 
Sungguh aku sedang merindu 
Rindu di hati yang paling dalam 


  buat apa berambut panjang  
kalau tidak di sisir rapi 
buat apa berkata sayang 
kalau tidak sepenuh hati... 


  Jika kamu memancing ikan, 
setelah ikan itu terlekat di mata kail,
 hendaklah kamu mengambil ikan itu, 
janganlah sesekali kamu lepaskan
 ia semula ke dalam air begitu saja…. 

Karena ia akan sakit oleh karena bisanya ketajaman mata kailmu
 dan mungkin ia akan menderita selagi ia masih hidup...
 Begitulah juga setelah kamu memberi banyak pengharapan kepada seseorang,
 setelah ia mulai menyayangimu hendaklah kamu menjaga hatinya,
 janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja… 
Karena ia akan terluka oleh kenangan bersamamu, 
dan mungkin tidak dapat melupakan segalanya selagi dia mengingatimu..


      
Kulo tresno dumatheng panjenengan 






No comments:

Post a Comment